خبر فوری
۶۹ همت بودجه دارو حداکثر تا آبان جوابگو خواهد بود آقای بانک مرکزی! ماهانه 127 هزار میلیارد تومان نقدینگی خلق می کنید، انتظار دارید دلار گران نشود؟ /بلدید چه کنید یا اینجا هم فشل هستید؟ «چک امن دیجیتال» خدمتی نوین از بانک صادرات ایران جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان | حقوق یک خانوار ۴ نفره چقدر اضافه شد؟ با ریسک خرید انواع سکه آشنا شوید | سکه تمام بخریم یا ربع سکه؟ بازار سودآور آفریقا به روی شرکت‌های دانش‌بنیان گشوده می‌شود بسته حمایتی جدید دولت برای بازسازی بافت‌های فرسوده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: قیمت ارز کنترل می‌شود تأکید سرپرست حجاج ایرانی به جلوگیری از افزایش هزینه حج تمتع میانگین افزایش حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی ۲ میلیون تومان است رشد بی‌رمق بورس در چهارمین روز هفته ورود املاک به بورس توسط صندوق بازنشستگی کشوری جلوگیری از ۱۴ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی میزان حقوق سربازان وظیفه اعلام شد بیت‌کوین به استقلال رسیده است؟ | جدیدترین قیمت رمزارزها
۱۹:۳۷ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۳۰۶

‌قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۷ هزار و ۱۲۲ تومان اعلام شد. دلار توافقی نیز در قیمت ۲۸ هزار و ۴۰۱ تومان خرید و فروش شد.

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۶ هزار و ۸۵۲ تومان و ۲۷ هزار و ۱۲۲ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۱۸۸ تومان افزایش قیمت داشت.

قیمت خرید یورو ۲۷ هزار و  ۹۵۹  تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۲۴۰ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۱۵۸ تومان کاهش قیمت داشته است.

تا ساعت تنظیم این خبر، کانون صرافان ایرانیان نیز میانگین قیمت خرید هر دلار را ۲۸ هزار و ۱۰۶ تومان و میانگین قیمت فروش آن را ۲۷ هزار و ۴۳۷ تومان در صرافی ها اعلام کرد.

میانگین قیمت خرید و فروش یورو نیز از سوی این کانون در صرافی ها به ترتیب ۲۸ هزار و ۹۵۳ و ۲۹ هزار و ۳۶۹ تومان اعلام شد.

در معاملات توافقی دلار نیز امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در «کانال سامانه اطلاع‌رسانی ارز توافقی تهران» ۲۸ هزار و ۴۰۱ تومان اعلام شد.  

همچنین تا ساعت ۱۳ دقیقه نرخ دلار در بازار متشکل ارز ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و  ۱۰۰ تومان بود.

قیمت دلار آزاد که تا  اواسط صبح دیروز تا حدود ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان پایین آمد از ظهر به بعد افزایش پیدا کرد و تا عصر در حدود ۲۹ هزار تومان افزایش پیدا کرد. امروز هم قیمت دلار

در کانال ۲۹ هزار تومان معامله شد و تا ساعت تنظیم این خبر به ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: